Добро пожаловать Гость

UniFFRE Nordock

Навигация

Кто он-лайн

Сейчас
11 гостей и
0 пользователей on-line

Анонимный гость. Вы можете ввести свой логин или свободно здесь зарегистрироваться.

Регистрация

 Имя

 Пароль

 Запомнить меня


Вы еще не с нами?
РЕГИСТРАЦИЯ предоставляет дополнительные возможности, недоступные гостям,
и делает удобней посещение портала.
Ваши регистрационные данные не будут использованы для СПАМа или переданы третьим лицам!
Забыли пароль?
ВАМ СЮДА!

Друзья


Knight of the Chalice
.: Дата публикации 17-Июл-2005 :: Просмотров: 434 :: Нет комментариев :: Распечатать данную статью :: Распечатать все статьи:.
A Knight of the Chalice is a member of an elite knightly organization devoted to fighting demons. Motivated by a pious hatred of these creatures that embody the principles of chaos and evil, Knights of the Chalice learn tactics and gain special abilities to help them in their crusade.

- Hit Die: d10
- Proficiencies: The Knight of the Chalice is proficient will all simple and martial weapons, armor and shields.
- Skill Points: 2 + Int Modifier.

REQUIREMENTS:

Alignment: Lawful Good
Base Attack Bonus: +8
Skills: Lore 10 or more ranks
Divine Spellcasting: Level 1 or higher.
Class: Paladin or Cleric.

ABILITIES:

Level
1: Demonslaying +1/1d6 (Physical) - Gain combat bonuses against demons.
Censure Demons - Use turning attempts to stun demons.
2: Courage of Heaven - Immune to fear. Allies within 10ft gain +4 to save vs. fear.
3: Demonslaying +2/2d6 (Physical) - Gain combat bonuses against demons.
5: Heavenly Devotion - Immune to enchantment effects. Allies within 10ft gain +4 save vs. enchantment
6: Demonslaying +3/2d6 (Physical) + 1d6 (Divine) - Gain combat bonuses against demons.
8: Consecrated Aura - Demons and undead within 20ft receive a -1 penalty to attack and AC
9: Demonslaying +4/2d6(Physical) + 2d6 (Divine) - Gain combat bonuses against demons.
10: Holy Aura - May use Holy Aura (versus demons only) at will.

BONUS SPELLS

Upon gaining a level in Knight of the Chalice, the character gains new spells per day as if he had also gained a level in his highest caster class (paladin or cleric). He does not learn any new spells through his abilities.
.: Вернуться к статье Престиж классы PRC :: Вернуться в меню Библиотеки документов :.

Designed By web.unifree.ru


Все логотипы и товарные знаки на портале являются собственностью их владельцев.
Ответственность за комментарии лежит на тех, кто их нам оставил. © 2004-2006
Портал работает на UniFREE под лицензией.

HOST