Добро пожаловать Гость

UniFFRE Nordock

Навигация

Кто он-лайн

Сейчас
6 гостей и
0 пользователей on-line

Анонимный гость. Вы можете ввести свой логин или свободно здесь зарегистрироваться.

Регистрация

 Имя

 Пароль

 Запомнить меня


Вы еще не с нами?
РЕГИСТРАЦИЯ предоставляет дополнительные возможности, недоступные гостям,
и делает удобней посещение портала.
Ваши регистрационные данные не будут использованы для СПАМа или переданы третьим лицам!
Забыли пароль?
ВАМ СЮДА!

Друзья


Harper Mage
.: Дата публикации 17-Июл-2005 :: Просмотров: 448 :: Нет комментариев :: Распечатать данную статью :: Распечатать все статьи:.
Wizards and sorcerers have been part of the Harpers since the organization's inception. Many of its senior members today are powerful mages. Among the organizations principal allies are several influential wizards and sorcerers who have made some of their accumulated knowledge available to the Harpers. Mystra, the deity of magic, is one of the patron deities of the Harpers; her predecessor was one of the deities who met at the Dancing Place centuries ago to inspire the founding of the organization. With such a rich magical tradition, it is inevitable that the Harpers would develop some of their own magical lore and techniques to pass on to their agents.

- Hit Die: d4
- Proficiencies: A Harper Mage is proficient with simple weapons.
- Skill Points: 4 + Int Modifier

REQUIREMENTS:

Feats: Alertness, Extend Spell
Alignment: Any non-evil.
Skills: Concentration 4 ranks, Spellcraft 8 ranks, Lore 8 ranks, Persuade 2 ranks.

ABILITIES:

Level
1: Skill Focus: Lore - +3 bonus to all Lore skill checks.
2: Skill Focus: Spellcraft
3: Still Spell - Character can cast certain spells without gestures, negating penalties incurred by wearing armor. Stilled spells occupy a spell slot one level higher than normal.
4: Silent Spell - Harper Mage can cast certain spells without the verbal component, negating the effects of Silence. Silenced spells occupy a spell slot one level higher than normal.
5: Hardiness vs. Spells

BONUS SPELLS

Upon gaining a level in Harper Mage, the character gains new spells per day as if he had also gained a level in his highest caster class (bard, sorcerer, or wizard). He does not learn any new spells through his abilities.
.: Вернуться к статье Престиж классы PRC :: Вернуться в меню Библиотеки документов :.

Designed By web.unifree.ru


Все логотипы и товарные знаки на портале являются собственностью их владельцев.
Ответственность за комментарии лежит на тех, кто их нам оставил. © 2004-2006
Портал работает на UniFREE под лицензией.

HOST