Добро пожаловать Гость

UniFFRE Nordock

Навигация

Кто он-лайн

Сейчас
5 гостей и
0 пользователей on-line

Анонимный гость. Вы можете ввести свой логин или свободно здесь зарегистрироваться.

Регистрация

 Имя

 Пароль

 Запомнить меня


Вы еще не с нами?
РЕГИСТРАЦИЯ предоставляет дополнительные возможности, недоступные гостям,
и делает удобней посещение портала.
Ваши регистрационные данные не будут использованы для СПАМа или переданы третьим лицам!
Забыли пароль?
ВАМ СЮДА!

Друзья


Archmage
.: Дата публикации 17-Июл-2005 :: Просмотров: 736 :: Нет комментариев :: Распечатать данную статью :: Распечатать все статьи:.
The highest art is magic, often referred to as *the* Art. Its most advanced practitioners are frequently Archmages, bending spells in ways unavailable to other spellcasters.

- Hit Die: d4.
- Proficiencies: An Archmage does not gain any additional weapon or armor proficiencies.
- Skill Points: 2 + Int Modifier.

REQUIREMENTS:

Arcane Spellcasting: Able to cast 7th-level spells.
Feats: Skill Focus (Spellcraft), Any Spell Focus.
Skills: Spellcraft 15 ranks, Lore 15 ranks.

ABILITIES:

Level
1: High Arcana*, Mastery of Elements (Normal)
2: High Arcana*
3: High Arcana*
4: High Arcana*
5: High Arcana*

BONUS SPELLS

The Archmage sacrifices the bonus spell slots he should gain in order to take a High Arcana feat at each level. He does, however, add his level to his base caster class when determining spell power (damage, duration...).

HIGH ARCANA:

Each level the Archmage must choose one of the following High Arcana feats:
* Arcane Fire: This feat allows the Archmage to convert any spells he knows into a powerful bolt of raw magical energy.
* Mastery of Elements: This feat allows the Archmage to change on the fly the damage type of any elemental spells. The feat to set them back to normal is free at level 1, the fire, cold, acid, electrical and sonic damages are separated in their own feats and must be selected.
* Mastery of Shapes: This feat allows the Archmage to create "holes" in her area of effect spells to protect his companions from the effects.
* Spell-Like ability: This feat allows the Archmage to permanently prepare a spell as a spell-like ability which she may then use 2 times per day.
* Spell Power: This feat allows the Archmage to increase his effective caster level by 1 (commutative with the normal level bonus they get).
.: Вернуться к статье Престиж классы PRC :: Вернуться в меню Библиотеки документов :.

Designed By web.unifree.ru


Все логотипы и товарные знаки на портале являются собственностью их владельцев.
Ответственность за комментарии лежит на тех, кто их нам оставил. © 2004-2006
Портал работает на UniFREE под лицензией.

HOST